لنت ترمز های کیو Hi-Q و سه روش تشخیص اصلی از تقلبی آن

در
دسته بندی ها: آموزشی
لنت ترمز های کیو HI-Q ساخت کره
لنت ترمز های کیو HI-Q ساخت کره

بارز است که نمونه های تقلبی لنت ترمز برند های مطرح در بازار بسیار زیاد است. همین مسئله باعث نگرانی خریدار و حتی فروشندگان می‌شود، زیرا بین لنت ترمز اصلی های کیو HI-Q و نمونه های تقلبی آن یک دنیا فاصله است. در این مقاله قصد نداریم از معایب لنت های تقلبی صحبت کنیم، بلکه قصد داریم با توجه به تجربه تیم خودمان چند روش کاربردی برای شناسایی لنت اورجینال از تقلبی پیشنهاد دهیم


خرید و قیمت لنت ترمز های کیو HI-Q

 

مشخصات لنت ترمز اصلی های کیو HI-Q 

  _ قیمت لنت ترمز های کیو HI-Q

با کمی جستجو در وب میتوانید از قیمت حدودی لنت ترمز های کیو مطلع شوید. منطقی است که کالای خارجی رنج قیمتی مشخصی داشته باشد. اگر قیمت لنت ترمز مد نظر شما زیر میانگین بازه قیمتی است باید به اصالت کالا شک کنید.

بررسی قیمت لنت ترمز های کیو کره کلیک کنید.

_ بسته بندی لنت ترمز

 لنت ترمز های کیو Hi-Q اصلی
لنت ترمز های کیو Hi-Q اصلی
 لنت ترمز های کیو Hi-Q تقلبی
لنت ترمز های کیو Hi-Q تقلبی

اگر قصد خرید لنت ترمز های کیو را دارید بهتر است بسته بندی بالا که رنگ روشن تری دارد را تهیه کنید. بسته بندی اول مربوط به تولیدات جدید تر های کیو است و  بسته بندی دوم طرح جعبه قدیمی های کیو میباشد. جالب است که خیلی از نمونه های تقلبی در این بسته بندی به فروش می‌رسند. البته توجه داشته باشید این روش همیشه هم جواب نمی‌دهد و باید در کنار دو روش دیگر استفاده شود.

_کیفیت مونتاژ و متریال لنت ترمز

لنت ترمز اورجینال های کیو این کیفیت مونتاژ و گوشته را دارد.این تصویر را ذخیره کنید و برای مقایسه بهتر استفاده کنید.

 لنت ترمز های کیو Hi-Q
لنت ترمز های کیو Hi-Q

به طور کلی این روش ها بهترین راه تشخیص لنت با کیفیت و اورجینال است اما توجه داشته باشید شناخت نمونه اورجینال و تقلبی کار آسانی نیست حتی بعضا برای فروشنده محصول.با توجه به تجربه تیم خودمان می‌توان گفت بهترین و اثبات شده ترین روش ممکن خرید از یک مجموعه مطمئن و معتبر است.

بازرگانی رکس وارد کننده و پخش کننده لنت ترمز های کیو HI-Q ساخت کره میباشد. و برای تمامی آیتم های های کیو ضمانت اصالت کالا میدهد. ما به کیفیت کالای خود اطمینان داریم.

اگر علاقه مند به شناخت بیشتر از برند های کیو هستید کلیک کنید.